Det regnar och sådär

2010-05-18 10:30:06/Permalink/Skalmans Tankar/

Det regnar och är lite blött utomhus men
det är ganska torrt där jag sitter.
Jag fryser dock, och är ganska trött men
snart går jag och äter lunch. Själv.
Det är skönt att vara själv ibland.

Jag längtar hemskt mycket efter min älskling som
inte kom hem till mig igår.
Jag kidnappade dock min fru som låg och tog upp HELA
sängen när hon sov ♥ Hon är tjock :)

Jag ska gå och leta studiotider idag för att
spela in låten som jag skrev till min Tias, ni minns?
Hoppas det finns någon denna vecka.

Den här veckan ska jag försöka bli klar med så mycket
plugg som det bara går, för att slippa all stress nästa vecka.
Sen är det SLUT med plugg for a very, very long time.

                                                       Nu ska jag gå, vi hörs nog ikväll hej.


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Tack för senast! När är balen? Så jag vet när jag ska tänka på dig och önska vackert väder =). Tipsar om ett community där en av dina kusiner har en profil http://www.xethizanar.deviantart.com/

2010-05-19 @ 13:38:52
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback