Tisdagstankar..

2010-03-16 09:34:50/Permalink/Skalmans Tankar/

Jag sitter som vanligt i skolan, trots att jag inte börjar förrän typ halv tre.
Kanske tänkte plugga en bit om en stund, men just nu sitter jag bara och tänker lite.

Det känns som att det börjar bli vår på riktigt nu. Det är ljust när man stiger upp och
det är ljust när man kommer hem! Hittar man en plats i lä, så är det nästan VARMT
Snön börjar försvinna på allvar (jag såg sista trappsteget på vår trapp igårmorse!) och man
kan urskilja asfalt och gräs på många ställen. ÅH! Det är ju helt underbart. Och jag vet att snart,
alldeles snart så kommer vårkänslorna att fullkomligt kasta sig över mig! :) Det är helt fantastiskt
underbart! Som om jag inte sprang omkring och var allmänt förälskad redan liksom! ;)
                                                  UNDERBART!

Nästa vecka, på tisdag för att vara exakt, åker vi. Vi som valt kursen Kultur- och idéhistoria,
vi åker till Berlin. Åker den 23:dje och kommer hem den 27:nde. Det ska bli amazing!
To do-list, before I go:
- Växla kronor till euro.
- Packa väskan (borde nästan börja nu haha!)
- Leta upp alla kort, pass och nödvändigheter man behöver.
- Krama ihjäl mig med Tias, eftersom jag ska vara utan honom i FEM dagar O.o
- Kolla upp vad min operatör har för avtal när det gäller att ringa/smsa utomlands.
- Sa jag kramas med Tias !?
Det kommer att bli så himla roligt, samtidigt som jag kommer att ha världens hemlängtan.
Kluven, är rätt ordet här - haha!

Ikväll blir det DANS!
Trots min brutala träningsvärk sen idrotten igår, så längtar jag! Det kommer att
göra ONT, men det kommer kännas bra i hjärnan, och i kroppen, efteråt ♥ Dessutom ska jag umgås
med min Stigus ända fram tills, och under, danslektionen - vilket inte gör någonting sämre! :)

Kanske skulle ta tag i lite skriv nu då...?

Kommentarer
Postat av: Natasha

Håller med dei att vädret är underbart :)

2010-03-16 @ 12:03:24
URL: http://ndiamond.blogg.se/
Postat av: jennifer

yeah yeah, whatever!

2010-03-16 @ 12:30:28
URL: http://dendarjalmar.blogg.se/
Postat av: djustd

Hej! Jag ska börja med "veckans blogg" på min, om du skulle vilja vara med är det bara att gå in här: http://djustd.blogg.se/2010/march/veckans-blogg.html

och skriva en kort kommentar om din blogg.

Kram! D.

2010-03-16 @ 14:45:34
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Sorry, jag missade det.. Allt bra idag då? :D

2010-03-16 @ 17:15:09
URL: http://slipsens.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback