Resfeber och annat ohanterbart.

2010-03-20 20:16:54/Permalink/Skalmans Tankar/

Dagens känsla: För mycket av allt.

Tankar, blandade, ologiska och inte alls förståeliga
(inte ens för mig). Läs eller låt bli.
- Gränslös kärlek
- Resfeber
- Frustration
- Packning!?
- Allt man måsta ha med sig ohmygosh
- Mattiastorka nästa vecka (jag kommer förgås)
- Lördagsgodis
- Allt på en gång
- Gråta lite, fast man egentligen inte veta varför, fast jo kanske
- Läsa, må bra av att må dåligt
- Inspiration
- Läsa känslor högt för den finaste av alla
- Försöka ringa, men inte få något svar
- Att sätta punkt

Shit säger jag bara... packningen skjuts upp ännu en dag. Ångest. Jag tvättar allt jag måste ha
istället bara. Ner i väskan imorgon.. Mamma, får jag låna en röd väska?

                                         Jag ska minsann bada bort allt det jobbiga som finns i huvudet,
                                                         i armarna på min älskade underbara ikväll


 - BITE AND OUT! -

Kommentarer
Postat av: Linnéa Edholm

Tack!:) såg ditt inlägg om Lady gaga, jag tycker hennes musik är bra partymusik, men hennes hits spelas sönder på radion och då är det bara jobbigt att lyssna!

2010-03-21 @ 13:54:03
URL: http://edholmlinnea.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Allt bra idag då? :)

2010-03-22 @ 06:54:15
URL: http://slipsens.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback