Hejhopp, Skalman is back!

2010-03-29 08:56:06/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

Godmorgon och hej på er alla! Jag är tillbaka i Sverige, och jag lever!

Sitter i skolan, som vanligt en måndagmorgon
. Kom hem i lördagsnatt, min älskling hämtade
mig i Nkpg när jag kom med flygbussen. Trots att jag var så trött att jag nästan gick i
sömnen, så studsade mitt hjärta upp och ner av lycka när jag såg honom. Hur kan man längta
så mycket efter en annan människa? Jag ville bara krama och krama och aldrig släppa taget!
Kom hem runt två på natten (på morgonen?) ungefär. Jag orkade knappt bära upp väskan, innan
jag stupade i säng och somnade i armarna på min kärlek

Jag har iallafall haft det helt galet bra i Berlin. Bilder kommer, så fort jag kastat in dem på min
dator. Massa gående mördade min fötter, men det har det varit värt. Det blir en stillasittande vecka
den här veckan, but I don't care! :) Muséebesök ett par dagar, shopping många dagar och
restaurantbesök varje dag! :D Hur underbart som helst! Och vädret ska vi inte ens snacka om!!
Sol, vårvindar och runt 20 grader. VARJE DAG!! (utom lördagseftermiddagen när vi åkte hem, då kom
det lite små regnskurar här och där)
.

Som om inte resan hade tröttat ut mig tillräckligt, så gick jag till skolan igår. Ja, på en söndag.
Eftersom jag går kursen Scenisk Ledarskap så hjälpte jag till när tvåorna övade sina karaktärer inför
musikalen. Men efter det åkte jag RAKA VÄGEN HEM och kramades med Mattias IGEN :D ♥

Nu - lektion. PUSS

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det låter verkligen skönt med lov. Ska du göra något speciellt då+ :)

2010-03-30 @ 07:20:21
URL: http://slipsens.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback