Uttråkad och ajaj

2010-06-17 22:10:39/Permalink/Skalmans Tankar/

Jag har så himla tråkigt. Jag vill GÖRA något. Samtidigt är jag jättetrött, och
jag får faktiskt inte göra någonting. Jag måste vara stilla. Suck.

Blä. Jag saknar vampyrgalenskaper. Jag behöver muntras upp LIVE av min
vampyrfru. Nu nu nu. Men det går inte. Hon är lite för långt borta. BLÄ...
Färgarkur in progress här.



Idag har jag... sovit. Varit ute en liten stund, och försökt gå bara lite mer upprätt.
Men jag vill fortfarande gå med krökt rygg, det är skönare för magmusklerna.
(Inte så bra för ryggen dock..) ÅH jag blir SÅ TRÖTT på det här. Jag kan inte ens kramas
med min älskling ordentligt!! Måste hålla lite lösare än jag vill, stå lite längre ifrån. Kan
inte sova alltför nära ifall någon av oss skulle röra sig lite för mycket i sömnen.
Förut skulle jag bara kramas lite bakom, i köket när han diskade, och han behövde
knappt röra sig för att komma emot min mage för hårt. Tårarna började rinna.
Både av smärta och frustration. Pläh.. Jag älskar så hur han hjälper och stöttar mig.
Nu, igår, alltid. No matter what. My soulmate

Det är ingenting på tv just nu... men jag ska titta på tv ändå. Vänta på att mamma
ska komma hit och titta på min mage lite och kramas med mig.
Sen ska jag sova, och vänta på att min älskling ska komma hem från jobbet
och sova bredvid mig. Världens tryggaste famn. Min älskades.

Conclusion: Jag kan inte kramas ordentligt, jag har tråkigt men får inte göra något,
det är ingenting på tv, jag är själv hemma, är trött men kan inte sova, har allmänt ont
i magen, om jag skrattar får jag så ont att jag gråter, min älskling jobbar, min Stigus
är LÅNGT borta och fett upptagen... Ordet jag söker just nu är... blä.

Okej.. godnatt eller så.
puss


Kommentarer
Postat av: Stina

Men jag kan sms:a och prata med dig when ever iallfall <3

2010-06-18 @ 09:41:49
URL: http://gnista.webblogg.se/
Postat av: Lena Petersson

Lugn, ikväll är sista träningarna med DanceCamp, sedan kanske ni kan sammanstråla snart.

2010-06-18 @ 16:29:05
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback