ExStuderande numera..?

2010-06-13 20:05:19/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

Numera arbetslös. Eller? Arbetssökande kanske. Eller bara, tillfälligt fri.

Under studentveckan hinner man inte blogga
, lärde jag mig. Jag hade megadunderkul.
Nu mår jag lite halvdåligt. Vet inte om det är pollen eller förkylning. Vill mest ligga stilla
i alla fall. Ta det lite lugnt, bara en vecka. Ska ju opereras (ta det lugnt, jag ska inte dö -
det är bara ett standardingrepp för att kolla att min mage är okej^^)
på onsdag,
och efter det lär det bli lite stillasittande. Men SEN är det ut och leta jobb för fulla muggar!! :)

Jag har världens vackraste fästman, och jag älskar att bo ihop med honom.
Han står kvar hur hela världen än snurrar, och det är det tryggaste som går att känna
tror jag. Vi ska kasta oss i sängen och titta på lite skräckfilm nu, njuta av varandras sällskap
efter den abstinensveckan vi gick igenom medan jag bodde hos Fredrik på studentveckan hihi (:

Halsen kärvar och mitt nya te är underbart.
Jag lovar er lite studentbilder och sådär, snart när det kastats in på datorn ♥

PUSS


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback