Lite ork

2010-07-27 19:58:41/Permalink/Skalmans Tankar/

Jag vet att jag uppdaterar dåligt.. Men jag orkar helt enkelt inte. Vet inte
varför, jag har bara ingen lust just nu.

Är hemma hos mor och packar ihop mitt liv den här veckan. Alla kläder tog jag hem
idag. Rensade bort drygt fem papperspåsar med kläder. Syster blev lycklig och började
gräva i dem på direkten haha. Stina ska få gräva också (tur att de inte har samma stil hehe)
- resten får gå till Myrorna, för deras verksamhet tycker jag om.
Imorgon blir det alla skor och böcker... med mera med mera.. med mera.

Men PÅ TORSDAG då ska jag träffa min fina StigusPrinsessa ;)
UNDERBART. Bio, och massa annat gott ska ske. Puss på torsdag säger jag.

Har fått skrivlust. Men vet inte vad jag ska skriva. Jag antecknar lite bara.

Melissa Horn är bra musik.
Nu ska jag "facebooka" - hej.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag rensade också i mina kläder när jag packade ihop inför flytten, och gissa vem som inte kunde vänta på att gå igenom det jag inte ville ha om inte min syster:)

2010-08-08 @ 17:49:47
URL: http://elinsegerlund.wordpress.com

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback