Drömkaos

2010-07-23 11:35:22/Permalink/Skalmans Tankar/

Efter ett par awesome dagar hos min kusinvitamin - så är jag hemma igen.
Jag kom hem igår, och insåg att jag glömt min tandborste - bra! ;)

Inatt har min hjärna gått på högvarv. Jag är fortfarande lika trött som om jag
inte sovit någonting alls. Huvudvärken kommer ju då också som ett brev på posten.
Usch. Jag har jättemycket skrivbegär nu känner jag. Vet inte riktigt vad jag ska skriva dock..
Känner för en medeltidsmarknad so bad också! Den som hittade ett sätt att tillfälligt förflytta
den här lilla Skalman till Gotland, en vecka i augusti..skulle jag ge en FETFETFET megakram till.
Dessutom har jag Stiguskramarabstinens.
Men vi får väl ta ett par sy-byxor-och-äta-kladdkaka-och-kramas-dagar snart. Jatack.

Klockan är halv tolv -mitt på dagen. Jag har sovit JÄTTElänge.
Ändå är jag så himla trött. Jag avskyr att drömma såhär mycket. Vet inte ens
VAD jag drömde inatt - bara ATT jag gjorde det och att det var jobbigt. Usch.

Nästa vecka blir överbokad. Yay. More info later.


                                                                                    BITE and OUT!

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback