You can do it (?)

2010-02-10 08:15:15/Permalink/Skalmans Tankar/

Den här veckan börjar kännas...

Sitter och försöker skriva introsnack till jazzkonserten. "När jag hör ordet jazz tänker jag..." och
"när jag sökte på ordet jazz på internet.." blir nog öppningsfraser. I can do it.

Jag är så f**king enormt trött på jazz just nu. Har tappat lusten att sjunga, när jag inte får
göra på mitt sätt. Jag tänker göra på mitt sätt ändå, sen får hon väl skrika om hon vill.
Jag har i alla fall gjort mig själv stolt. Min musik är min musik.
Jag tänker inte bli en sån där som går ut skolan och har lyssnat på allt, lärt mig ALLT, och gör
allting enligt "konstens alla regler". Då tappar man sig själv. Det tänker inte jag göra, för jag
är Skalman. Och Skalman är the one and only! Jag tar till mig det som jag tycker är viktigt för att
utveckla MIN stil. That's the way to go.



Jag är trött. Jag vill sova bort mig.

Vad sägs om... att ta en liten paus från allt som skriker "MÅÅÅSTE".

Vi hörs snart.
puss

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback