Om en lördag..

2010-02-28 18:42:16/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

Min gårdag var helmysig! Det blev lite som halvårsfirandet - på stan ^^
Idag har vi nämligen mest myst hemma, DuHarVaritMinIEttHalvår-hemmamys! ♥

Men åter till igår! Det började med bio! Vi såg "I Love You Phillip Morris", med
Jim Carrey och Ewan McGregor. Den är baserad på en sann historia, vilket gör den intressant.
Min upplevelse av filmen var... AWESOME! Det är ingen typisk "Jim Carrey-rolig" film, men
jag skrattade högt många gånger ändå. Jim Carrey är ändå Jim Carrey! ;) Ewan McGregor
gjorde ett kanonjobb i filmen också, såklart. Filmen var väldigt egen. På ett bra sätt!
Jag hade både skrattat, gråtit, fnissat och dragit efter andan innan filmen var slut.
En av de bästa filmerna jag sett. Awesomeness är ordet.

Sedan åt vi lite på "Gu'va Gott", fast det var inte så gott den här gången... Jag tror att
de hade lite mycket att göra och inte riktigt hade koll, för pizzorna var inte riktigt klara. Blä.
Men det är första gången det händer där, jag älskar den pizzerian annars.
Vi umgick lite med Fredrik där också, och med "andra" Kim haha! Vimsigt när det finns två
som heter likadant!
Det var mysigt i alla fall, och när vi ätit klart och sådär så bar det iväg mot Svea! :D

Point Of View - får 5 av 5 bitmärken för awesome music! ♥ Adam med band, var jättebra ^^
Sitta och mysa med trevligt folk och god dricka, det gillar jag. Det var lite lite folk där, men det gjorde
ju inget när jag var omringad med massor av great people ändå! (:
Vid ungefär kl3 kom vår skjuts och hämtade oss hihi. Trötta Henrik offrade sin nattsömn för
att Kimse och Tias skulle kunna komma hem ordentligt ♥ Lite nattmat på Leons bara och sen bar
det väg hem. Hem och I SÄNG. Att somna i armarna på världens finaste efter en kanondag/kväll
är bland det bästaste jag vet!

ÅH! En annan sak jag gjorde igår... jag ÅT GODIS ♥ Det är ju så gott ibland!

Haha! Mmm så gott!

Så.. det var väl allt for now. Nu ska jag bara mysa med älsklingen resten av kvällen och
slå bort alla tankar på att skolan börjar imorgon! Nothing can kill my mood tonight! ♥

Hoppas ni haft en bra helg, och ett vackert sportlov!
Vi syns väl i vardagen imorgon antar jag? ^^

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Jag

2010-03-01 @ 07:30:39

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback