En torsdag

2010-08-26 16:32:29/Permalink/Skalmans Tankar/

Idag är det torsdag. Imorgon är det fredag. Sen är det helg :)

Idag är det en såndär mittemellandag. Jag gick upp tidigt, såg till att Tove kom med
bussen och sen gick jag och la mig igen. Sov en timme till, och sen var det dags för ett
tandläkarbesök. "Använder du tandtråd varje dag? Du har SÅ fina tänder!!" Tack.

Jag springer runt och tänker en massa. Vet inte på vad riktigt dock, men min
hjärna gör lite ont. Det går nog över. Är nog nervös och glad runt en massa saker bara..

Imorgon ska jag till min Stigus..! Jag sa att jag inte kunde sova kvar, när vi pratade i
telefonen förut. Men vid närmare eftertanke vill jag nog sova där ändå... Jag
får nog ringa igen. Ehm. Ja. Jag tycker om henne.



I helgen är det dags...! Två roliga saker. 1. Jag ska jobbas :D 2. Jag och min älskling
firar ett år ihop. - Fantastiskt! (Presenten har ska få är awesome O.O)
Jag vill nästan ha helg nu, för en sekund sen.

Jag ska.. skriva nu. Och ringa till mor och höra när hon hämtar den lilla lillasystern
som är hos mig just nu ;)

                                                                           PUSS


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback