Året

2010-08-29 20:55:40/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

Ett år idag. Ett år med min älskling. ♥

Det har varit ett megafantastiskt år. Det bästaste ever. Och tiden har gått så
fort! Den gör nog det när man är lycklig..eller? :)

Idag skulle ju jag, som bekant, upp och jobba. Därför fick min älskling sin
present när vi vaknade, i sängen. Det var mysigt. Nu kan ni få veta vad det är hihi,
det är en scrap book som jag jobbat på senaste veckorna. Jag skrev ut ett gäng (!) bilder,
som jag tagit under året, och började klippa och klistra och planera i vilken ordning allt
skulle komma. Det finns alltifrån bilder på de första blommorna jag fick av honom till bilder
från vårt snöskuttande i vintras (: Han blev glad, jag blev glad :D Ska ta en bild på
den imorrn tänkte jag, så ni får se hur den ser ut!

 Love ♥

När jag kom hem efter jobbet idag blev jag varm och pirrig i hjärtat.
I köket stod en snygg man i skjorta och lagade till det sista. I hela köket, på olika ställen,
stod det ljus och lyste. På bordet stod maten (jag var vrålhungrig!), potatis och
fläskfilé. Snyggbesticken framme, snygg-glasen framme, röda servetter.. och mitt
på bordet stod en stor bukett med blommor. Jag smälte bort. Som om inte det vore
nog, så låg det ett litet lila paket vid min plats (stenhårt tejpat hihi). Till mig.
Ett halsband. En silverkedja, med ett litet silver-"M" i (ni kommer väl ihåg att han
fick en kedja med ett "K" i, i julklapp i julas?)
. ÅH. Han känner mig så väl..!
Jag har världens finaste fästman


Jag har världens finaste ett-årsdag. Nu ska jag mysa i soffan, hela kvällen!

                                                                                         Puss


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Underbart

2010-08-30 @ 12:20:59
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback