Today is the day.

2009-10-07 10:44:32/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

Djupa andetag. You can do it.

Jag ska inte låta saker och ting komma åt mig så mycket.
Inte låta allt bli till problem som verkar oöverkomliga.
Det kanske kommer att gå. Det går nog.

Igår var en bra dag. Hade ganska ont ungefär överallt,
men det fungerade ändå. Har hostat sönder min hals också.
Men förutom det. Awesome.
Jag tänkte försöka förklara, men det går nog inte.
Pratas, och lyssnas och få kramar som behövs,
te och musik. Jag vet inte.. ordet "tack" känns så litet.
"Det behövdes/behövs massor just nu" känns högtravande.
Vi nöjer oss med "snart igen?" tror jag, utan att låta
känslan av att vara påträngande komma åt mig.

Idag ska jag göra det.
Hem till... och hämta kläder och så.
Stina följer med, min fina Stina som står kvar i alla väder.
Hon tog med sig en väska till mig,
en stor väska. För det hade jag själv glömt mitt i alla
tankar och funderingar. Du är minminmin vampyr jättealltid.

Ointressant skolarbetsuppdateringar:
Har börjat ordentligt, och fått hjälp, med mitt engelska-arbete nu.
Det kommer nog gå bra ändå. Såsmåningom.
Naturprov - godkänt ÄR bra, det kommer räcka för mig.
Kören idag - jag har ingen röst, iallafall inte att sjunga med. Hurra..
Sånglektionerna igår gick bra.
My Fair Lady-arbetet ska skrivas ikväll.

Nu, lektion.
puss

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback