Novemberfestivalen igår!

2009-11-30 14:43:16/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

Trots att det är måndag och mitt huvud och vänsteröra håller på att sprängas (tror att
jag fått öroninflammation igen..)
så mår jag rätt bra, för jag har haft en KANONHELG!

Igår klev jag upp ca halv fem på morgonen för att åka till Trollhättan. Fick bl.a åka med Jacobs
kära bror, och vi drog runt kl6 från stan. Sov nästan hela vägen, förutom när jag vaknade
panikslaget av att vi höll på att köra av vägen! xS Gröttjock dimma, hal väg plus högre fart än 5km/h
blev lika med SLADD rakt ut i en korsning! Men det gick i alla fall bra, och resten av resan gick smärtfritt.

Novemberfestivalen - arena för ung svensk film. I Trollhättan.
Det var AWESOME. Många bra filmer (jag fällde faktiskt en tår vid något tillfälle) och
en del mindre bra. Den kreativa atmosfären gick nästan att ta på!

Vår film, Sällsynt Öde valdes ut till NUFF (nordisk filmfestival i Norge!) :)


Och den andra filmen "PLOPP", som mina kära vänner har gjort, vann lättviktsklassen!



Jag kom hem vid.. halv elva på kvällen, helt slut i kropp pch huvud!
Det blev att sätta sig i soffan med älsklingen (som btw inte är lika megasjuk längre^^)
och titta lite på "De' ä' kanoners!" av Robert Gustafsson som avslappning innan det
blev dags för säng och välbehövd sömn. (Ett fjärdedels år igår ♥ lovelovelove).


Idag ska jag... bara åka hem och mysa med Tias och tycka synd om mitt öra. Mor skulle ringa och
försöka få en tid på vårdcentralen (INTE vår vårdcentral, jag ska till STAN om jag så ska gå!) helst
nyss. För jag står inte ut, jag har ONT!

Danslektion snart då
och sen hem.
Vi hörs ♥





Kommentarer
Postat av: Ruvejda

Lite roliga filmer :)

2009-11-30 @ 18:19:06
URL: http://luleida.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback