Öroninflammation -.-

2009-07-26 18:44:27/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

"Oj så det ser ut, du har helt klart öroninflammation. Jag skriver ut antiboitika".

Jag har precis tagit mina två första tabletter. Ska hålla på såhär en vecka nu. Två tabletter, tre gånger om dagen. Kul värre. Jag är trött redan, och nu ska min kropp fightas med en fet inflammation också. And away goes the energy!
Antibiotika till mig, woohooo... Det är andra gången på mindre än två år som jag har öroninflammation, fast denna gång är det bara i ett öra då. Förra gång var det i båda, och då fick jag örondroppar som skulla droppas i BÅDA öronen tre gånger om dagen. Usch , det var inget kul alls. Kunde inte delta i musikundervisningen som jag skulle, eftersom jag knappt hörde något. Hör man inte sig själv kan man inte ta en ren ton..lärde jag mig.
Nu hör jag i alla fall... på ett öra  o.O

Just nu sitter jag i soffan hemma, hos mor igen. Sötkatten ligger på min fot och gottar sig i värmen från datorn. Hur kan man vara så brutalt j*vla söt!? Är hungrig också, men kan inte äta förrän om någon timme.. för tabletternas skull.

Simba, mitt lejon <3


Lugn kväll, inflammationen makes me tired. Jag vill bara sova, kan inte koncentrera mig på något -.-



*bit i halsen*

Kommentarer
Postat av: adina

usch för inflammation :S



kul med grönan :D! WOHO! hade inte varit där på fyra år!

2009-07-27 @ 19:21:11
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback