Ordsnurr

2015-02-25 21:21:01/Permalink/Life of Skalman/

Vinter, vi är klara med dig nu.

Life is moving, snart är det vår. Har rensat en del i garderoben, och så vidare, för att få
det lite renare och bättre. Vi saker rensar nästan bort sig själva. Har hittat mina drömskor
(känns dock som att jag har sagt det förut) men de kostar så mycket. Vill var rik(are).

Sitter i soffan nu, ska strax göra kvällsmaten till lille herrn. Han är trött men vill inte sova.
Om han kunde prata tror jag att han skulle säga "Jag ÄR inte trött mamma, jag lovar!". Ändå
somnar han nog innan han ens hinner äta upp skulle jag tro.

Han är den vackraste jag vet. Och jag gör allt för honom. Skulle göra vad som helst.
Att det ens går att älska någon så liten så himla mycket är helt otroligt. Man förstår det
verkligen inte förrän man har fått barn själv. Det går inte att förstå. Man kan fatta,
men inte förstå på djupet.

Känner att det blir lite rörigt. Men det får det vara ibland tycker jag. Mitt liv är väldigt o-rörigt
i övrigt, så mina tankar har liksom mer plats att snurra på, känns det som. I mitt lilla hus av lycka.
Här mår jag bra. Med the loves of my Life. Är väldigt lycklig överhuvudtaget just nu faktiskt.
Lite stressad över saker jag måste hinna, men sånt löser sig. Ja, det löser sig.
För jag har människor runtomkring mig som hjälper mig. Familj som kommer med tips, idéer
och recept. Vänner som lyssnar på saker som slutade vara intressant för längesen. 
Varför firar vi inte Thanksgiving i Sverige? Känner att det skulle vara min högtid, och jag skulle
varje år bjuda de jag är tacksam för att jag har i mitt liv.

Nahe, nu hör jag magkurret. Dags att fixa bebismat. Tack Gud, för livet.
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback