Still no baby

2014-09-11 16:06:49/Permalink/Life of Skalman/

 
Hejsanhoppsan!
Som rubriken lyder - ingen bebis än. Jag har kommit in i det stadiet att jag inte kan ringa någon
utan att de svarar "ÄR DET DAGS!?" eller något liknande hehe! Detta stadie innebär även att alla
svarar i telefonen oavsett vad de gör, jobbar, handlar, diskar - doesn't matter haha!

Själv ligger jag hemma mest hela dagarna och har svårt att röra mig. Höfter och rygg är inte glada nu,
det både knakar och brakar när jag rör mig. Vill att bebisen ska komma ut nu. Min mage är helt
enorm, det känns som att bebis liksom borde känna att det inte går att få plats längre.
Men. Det verkar inte som att vårt lilla knyte känner någon brådska. Det är säkert jättevarmt och
skönt och mysigt därinne. Sen att jag är så obekväm att det knappt går att varken sitta, stå eller ligga
ner - vad spelar det för roll! ;)


Så vi fortsätter väl att vänta (vad kan vi annars göra..!). I'll keep you posted!
Puss och hej - fortfarande höggravid tjej!
 



Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback