Snö, kyla och annat ischpisch

2014-11-06 19:12:00/Permalink/Life of Skalman/
 
Hej första snön! Jag är inte redo för dig än. Alls. Inte ens lite. Please go away, okey thanks.

Idag har vi bara suttit inne och myst framför brasan. Fick dock ta fram moonbootsen för att gå ut
och hämta ved. MOONBOOTS. Redan!

Jag började skriva för att skriva av mig. Men nu kommer inga ord, känns det som. Jag är fortfarande
arg på canceräcklet. It really, f*cking pisses me off. Så. Jag skriver ett par ord som häromdagen,
till Mr. C, tror jag. Vill inte sväva ut för mycket, för det kommer antingen sluta i CAPS LOCK
eller tårar känns det som.

Not so Dear Mr. Cancer.
I
have a suggestion. How about EVIL PEOPLE.
There you have some people to think about
. Keep THE F*CK away from all the good people
that you usually like to mess with. That you're messing with.
Just. Keep. Away. Just get yourself
and die already. You piss me off.



Usch. Usch. Usch. Och så.
Nu ska jag kramas med min bebis och dricka julmust. Imorgon är det fredag. Puss och hej.


 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback