Solen lyser, himlen är blå

2014-05-17 21:23:20/Permalink/Life of Skalman/
 
 
Godkväll!
Efter att ha vilat heeela dagen igår, så var jag idag tillräckligt pigg för att klä på mig bikini och
sätta mig i solen med en bok. Tittade även på medan min älskling klippte gräset hihi, vilket är
lagom ansträngande för en tjockis som mig haha!

Tänkte att jag skulle ta vår lilla "gå-gräsklippare", till ställena där älsklingen på åkgräsklipparen inte
kunde komma åt - men mina händer gör så ont nuförtiden att jag klarade helt enkelt inte av det.
Dumma, svullna fingrar! Jag kan knappt öppna ett mjölkpaket själv längre :( Och förut när vi
var och handlade fick jag hänga kassarna på armarna när jag skulle hjälpa till att bära in dem.
Som tur är har jag en stark, och hjälpsam, sambo som öppnar mjölkpaket, bär matkassar och
lyfter stekpannor när jag inte kan det själv ♥

Nu ligger jag och vilar i soffan. Bara att åka och handla gör mig HELT slutkörd. Bebis snor fortfarande
cirka 99% av min energi. Blir inte mycket kvar till mig då... Men nu vilar jag i alla fall som sagt,
för jag insåg att jag måste åka och 'shoppa' lite imorgon. Nu börjar det ju bi varmt på riktigt, och
INGA shorts passar ju längre - magen är ivägen haha! Har lite kjolar, men det är bara en del
som är tillräckligt stretchiga. En av nackdelarna med att vara gravid - att äga en hel garderob
och bara kunna ha en tjugondel av allt i den. Oh well ^_^

Är i vecka 22 nu, och bebis är ungefär lika stor som en papaya



Nu ska jag vila ännu mera. Kvällsmat och någon film står på schemat.

                                                                      Puss och hej!



Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback