Mors Dag

2014-05-25 11:37:29/Permalink/Life of Skalman/
 
Hejhopp!
Sitter i soffan och äter hembakat tunnbröd direkt från Jämtland. Bästa frukosten,
jag skulle kunna äta ändlösa mängder. Namnamnam!
 
Idag är det Mors Dag, som bekant. Ska senare åka hem till mor och fira lite. Min lilla bebis har
mest gett mig en svårsovd natt och lite sparkar på kissblåsan som MorsDag-presenter haha! Jag
hoppas på trevligare "saker" nästa år haha

Nu är jag i vecka 23. Bebis väger ca 500 g och är ungefär 20 cm från huvud till stjärt.


Är ganska trött idag, för igår kväll var jag på musikal - som min gamla skola satte upp.
Låter kanske inte så jobbigt, men med min låga energinivå så gör en biltur till stan plus
ett par timmar i en halvbekväm stol mig helt slut. Musikalen var fantastisk dock ^_^
Men idag blir en lugn dag.

Min soliga trädgård kallar på mig oh min bok nu! Puss och hej!
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback