Lördagsmys och vecka 21

2014-05-10 21:37:03/Permalink/Life of Skalman/
 
Hej alla lördagsmysare!
Jag sitter bänkad vid Eurovision, och det verkar som att bebis tycker om musiken för
det är dansfest i magen haha ♥

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Min ena 'brother-in-law' fyller år, så självklart åkte
vi dit för att äta tårta. Har varit väldigt trött hela dagen, så till mat blev det pizza - för varken
jag eller min älskling orkade laga mat. Efter det har jag baaara vilat. Soffan is my friend!

Är ju inne i vecka 21 nu, och jag känner regelbundet sparkar. Inte så hårda än så länge, men
fortfarande så skarpa att det inte går att missförstå vad det är som händer där inne ♥




Nä, nu ska jag koncentrera mig på musikfesten på 1:an. Puss på er sålänge!

 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback