Vecka 15

2014-03-27 12:34:00/Permalink/Life of Skalman/
 
Hejhopp!
Idag kliver jag in i vecka 15. Tiden går både jättesnabbt och superlångsamt - samtidigt.
Mår ganska illa idag med av någon anledning, men det är väl bara att leva med. The things I do
for this baby. Tänk vad man står ut med för någon man aldrig träffat <3



Inte nog med att jag mår konstigt, och är illamående och så vidare. Det lilla livet har lyckats göra mig
nästan helt laktosintolerant. Jag! Drottningen av mjölkdrickande! Hade liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite svårt att
acceptera det i början, men vad ska man göra. Spyr man/blir dålig i magen/mår svinilla varje gång
man tar en klunk mjölk - ja då är det bara att sluta med det. Tur är i alla fall att det finns så mycket
olika laktosfria alternativ idag, OCH att jag kan allt om laktosintolerans utantill tack vare att min
lillasyster är och har varit det större delen av sitt liv.
 
Idag skulle jag egentligen åkt till stan för att införskaffa mig lite fler klädesplagg som inte är för små,
men min Stigus var tvungen att jobba. Så det blir en lugn dag. (Vilket inte gör mig något eftersom jag
inte mår på topp idag heller) Äntligen lyser solen i alla fall - bort med snön!
 
Nu ska jag äta lunch! För jag är... hungrig! Det är ju väldigt ovanligt nuförtiden.. NOT.
                                                                                    Puss på er!
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback