Vårkänslor

2014-03-29 13:51:04/Permalink/Life of Skalman/
 
 
Hello everybody!
Nu har helgen kastat sig över oss. Trots att jag sov middag igår eftermiddag, så var jag dötrött
när jag gick och la mig vid 23-snåret och jag sov ända till 9.30 imorse. Jag förstår inte hur jag kan
vara så TRÖTT. Men det är svårt att somna just nu, NÅGON har liksom gympapass lagom när
jag går och lägger mig - vilket ger än lite mensvärkskänsla i magen plus att det är svårt att ligga
bekvämt. Och värre blir det säger alla som vet! Håhå jaja!

Idag är det riktigt vårigt ute, och vi satt en stund på trappen nyss och bara njöt i solen. När det inte
blåser är det nästan helt varmt. ÅH. Jag vill bara gå ut och SPRINGA! Men det skulle nog inte vara
så populärt därinne tror jag. Oh well. Jag fotade lite av de få vårblommor som inte totaldog när
det äckliga snöfallet attackerade oss i början på veckan.

Krokus!

Ikväll är det ett 'litet' 30års-kalas som vi ska gå på. Så idag gör jag INGENTING, så att jag
ska orka göra mig iordning och för att jag ska orka vara där mer än en halvtimme hehe! Måste
liksom spara på krafterna. Wellwell, nu är det dags för lunch.
 
Glöm inte gå ut och suga i er solljuset idag! Puss och hej!
 
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback