Att få sova

2014-06-11 12:00:02/Permalink/Life of Skalman/
 
God förmiddag.
Imorse när jag vaknade av min älsklings alarm, så insåg jag att jag för första gången på väldigt
länge sovit ungefär fyra timmar i streck utan att vakna av vild bebis eller av att jag bara MÅSTE
kliva upp för att gå på toaletten. Fyra. Timmar. I. Streck. Av ren lycka valde jag att snooza vidare
och gick inte upp förrän vid 10-snåret. Känner mig ovanligt utvilad.

Frukosten är nu nersköljd med kall, tropisk juice och jag ska göra mig i ordning litegrann för
jag kom på att jag faktiskt har tid hos barnmorskan idag! Ska väl bli vägd och få magen mätt
(alltså mätt, som i se hur stor den är - inte mätt som i ohungrig hihi) och sånt.

Sen ska jag hemhemhem igen och vila lite, för min kropp är fortfarande seg och halvtrasig
även om huvudet känner sig piggt och utvilat.

Vi hörs senare. Puss!

Min trädgård blommar. ♥
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback