Välkommen du ljuva semester!

2014-07-01 13:22:34/Permalink/Life of Skalman/
 
Och bara sådär så har vår semester äntligen anlänt!
Vi startade den med en intensiv födelsedagshelg, för att fira min 23-årsdag. Det var mysigt,
men såklart extremt energikrävande. Blev helt slut av allt kakätande haha!
 
Nu kommer den delen av semestern där vi planerar in de sakerna som ska planeras in,
samt slappar emellan och gör spontana saker när vi har lust. Ikväll kommer mamma, pappa och co
och grillar. Och JA, vi ska grilla. Trots att vädret verkar bli sämre och sämre för varje minut idag...
Det blir att stå med paraply i värsta fall haha!

I veckan blir det lite sånt där man inte riktigt hunnit/orkat annars. Lite shopping (eftersom mina kläder
krymper för varje vecka...) och lite slappande. Tänkte även pallra iväg mig och mormor till The Harry Potter
Exhibition, eftersom Harry Potter är vår grej! :) Känner redan nu att jag kommer gå runt helt i extas!
 
Är förövrigt i slutet av vecka 28 nu. Kliver in i vecka 29 om bara någon dag.

Bebis börjar närma sig 1,5 kilo i vikt, och det känns vill jag lova! Magen känns tyngre för varje dag!

Nahe, nu ska jag försöka mig på att plocka ur och fylla diskmaskinen, så att vi har något att
äta på ikväll. Får se hur mycket jag klarar innan ryggen dör. (Tur att jag har en man till hjälp!)
 
                                                                                               Puss och hej!
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback