33 dagar kvar...

2014-08-22 11:17:57/Permalink/Life of Skalman/
 
 
Tjolahopp!

Jag är så lycklig över att det svala vädret äntligen tagit tag i vårt land. ÄNTLIGEN. Jag har
nästan avlidit i hettan som varit. De här 16-19 graderna som det är nu är PERFEKT för en tjockis
som jag!

Nu är det bara 33 dagar kvar, om bebis behagar komma som beräknat! Jag hoppas dock att han
kommer liiite tidigare. Någon vecka innan beräknat eller så skulle vara skönt. Min kropp är så
sjukt outhärdlig att leva med just nu. Jag har inte sovit på hela veckan. Bara orolig sömn med
extrema drömmar - som gör att jag vaknar HELA tiden. Som om det inte räckte med att vakna och
gå upp 5 gånger per natt för att kissa liksom. Puh.

Nu är jag alltså i vecka 36. Det innebär att bebisen är ungefär 46 cm från huvud till fot, och börjar
sakta men säkert närma sig 3 kg i vikt (ska ligga någonstans runt 2,7 kg nu).
 
 
Den här veckan ha jag knappt kunnat resa mig ur sängen, än mindre sätta mig i bilen, så har
inte jobbat någonting. Har bara lyckats pallra mig till soffan och legat där och tyckt synd om
mig själv hela dagarna. Håller på att beställa nödvändigheter till bebisen på internet to pass the time.
THANK GOD för internetshopping. Helt fabulöst när man är för tjock för att gå på stan haha!
Bland annat denna trillade ner i brevlådan häromdagen:

Snyggaste skötväskan ever, am I right? Väldigt min stil, men samtidigt är det bilar på så att
pappa och bebis inte ska tycka att det blir alltför tjejigt. Hihi! ^_^ Är löjligt nöjd!

Oh well. Nu säger magen till att den vill ha frukost (igen). Bara att lyda och vagga iväg till köket!

                                                                        Puss och hej!

 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback