Vild lördag (eller)

2014-04-05 21:40:39/Permalink/Life of Skalman/
 
God kvällning!
Vilken solig lördag vi har haft! Jag vill ha mer vår, mycket vår, vårvärmeee! Åh!

Idag har jag varit omotiverat seg. Tog det verkligen lugnt i fredags (förutom lite städning i och för sig,
det kanske var det....) men ändå har jag varit SÅ energilös idag. Sov till 10-snåret,
vi låg och drog oss i sann sovmorgonanda en liten stund innan vi gick upp. Sen frukost, och jag la
mig i soffan. Tog tag i mitt liv vid halv två kanske. Då åkte vi för att handla lite som vi behövde,
och åt lunch/middag hos svärmor. Gott! Inte bara maten - hon hade jordgubbar också. Denna craving
jag har utvecklat för jordgubbar alltså. There is no mercy - jag skulle LÄTT kunna leva på det.
I vilket fall som helst. När vi sen kom hem var jag så slut att jag gick och la mig för att vila i sängen
och totalslocknade på ett ögonblick och sov i nästan två timmar.

Saken är också, att jag väldigt enkelt hade kunnat vila mera - kanske till och med lagt mig för kvällen -
men jag var så hungrig så jag var tvungen att kliva upp. Det är INTE KLOOOKT. Det finns inga
gränser på hur trött jag är. Det är så frustrerande att hela tiden bli helt slut av minsta lilla.
För jag blir inte bara trött, jag blir totalt urlakad. Det finns absolut noll och ingen energi kvar
när jag blir trött. Jag blir nästan YR av trötthet, och då kommer också illamåendet och huvudvärken
kommer som ett brev på posten.

Så att. Hur trött jag än är och hur mycket jag än klagar på hur jag mår, så kommer det vara värt det
in the end. I september kommer ett litet lyckoknyte, och jag är säker på att allt i hela världen kommer
vara värt att gå igenom för det. Åh. Tänk vad man gör för någon man aldrig träffat!
 

Nae. Nu ska jag lägga i mig i soffan och sega ett tag, innan jag förflyttar mig till sängen för att
ta kväll på riktigt. Riktigt vild lördag detta.

                                                                              Puss och hej!




Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback