En fantasilös överskrift

2014-04-23 13:14:14/Permalink/Life of Skalman/
 
Hallå!
Jag vet det var ett tag sen, jag har både varit alldeles för trött för att ta upp datorn OCH varit
alldeles för upptagen med att äta för att blogga. Så. Sånt händer.

Påsken var supermysig. Åt massa mat, lite godis (är inte så förtjust i godis längre av nån anledning...)
och även varit ute i solen och älskat våren. Dock blev jag helt slut av detta. Man kan ju tro att det inte är
så jobbigt att åka hem till svärmor och äta god mat man inte behövt laga själv - men icke! Jag blir trött
av det också. Jag blir trött så fort jag kliver ur sängen. (Dock värt att kliva ur sängen för, då det var sjukt
god mat, och trevligt
sällskap haha ♥)
Bilder från påskveckan/helgen:
 Sitta i solen och dricka hallonsmoothie!

En blomma som ploppat upp i min rabatt, som jag INTE planterat... Sneaky värre!

Mina påskpyntade köksfönster!

Igår, när jag åkte till jobbet - då mådde jag så dåligt att jag verkligen övervägde att vara hemma.
Mådde illa, var yr och hade huvudvärk som inte går att beskriva med ord. Men det känns ju nästan
larvigt att sjukanmäla sig, när man "bara" jobbar 10 timmar i veckan. Trots att man får kämpa varje sekund
för att inte kräkas. Så jag gick till jobbet och krigade igenom mina fem timmar, åkte hem och vägrade
röra mig från soffan tills jag skulle flytta mig till sängen. Mådde så äckligt, äckligt illa.

Idag blir således en extremt lugn dag. Det jobbigaste jag har gjort (förutom at kliva ur sängen då...) är
att trycka på en knapp på diskmaskinen. Typ. Får dock lite bebisbesök senare, Veronica kommer hit med
sin lilla Elias och myser. Lagom ansträngande aktivitet - äta kakor, prata om livet och få sin beskärda del
av bebislukt. TÄNK - i september kommer jag få unlimited access till bebislukt haha ♥

Nu - MAT. Puss och hej!
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback