we can't stop

2013-09-05 19:15:30/Permalink/Life of Skalman/
 
Hello you.
Imorgon är det fredag. Ja. Hela min existens går ut på att räkna minuterna till nästa
fredag. Nästan i alla fall. Just nu jobbar jag mest. Har roligt på mitt jobb, pratar med roliga
människor och har roliga kollegor. Kan inte annat än gilla det.

Men. Imorgon är det som sagt fredag. Då kommer hon. My Rainbow girl. Det finns ingen i världen
som förstår min kärlek till barnavdelningen i klädbutiker så mycket som hon. Love.
Direkt efter jobbet hämtar jag henne vid tåget. Sen blir det hem och dricka te och äta smågodis. Wie!

Snart. På söndag, för att vara exakt, så börjar jag att dansa igen. Älskade dans, how I have missed you.
Av olika anledningar har jag inte dansat på väldigt länge. Men nu. Nu ska jag äntligen dansa.
Och det blir två hela nya stilar som jag aldrig provat förut, men som jag känner på mig att jag kommer
totalförälska mig i. En av stilarna är voguing. You gotta love it.
 
Nu ska jag dammsuga. (Att ha katter = hur ofta man än dammsuger, så måste man alltid dammsuga.)
Vi hörs och syns och sånt. Puss!

Dagens sanning.
 
 

Kommentarer
Postat av: Stigus

Hur Fabulous?
SÅ FABULOUS <3!!!

2013-09-05 @ 19:41:47
Postat av: Lena Petersson

Härligt! Lycka till med dansandet!

2013-09-06 @ 21:20:13

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback