Minisemester

2013-09-26 10:54:56/Permalink/Life of Skalman/
 
Hej fredagstorsdag, jag har längtat efter dig.
Ja. Idag är det torsdag. Men för mig är det "fredag" för det är sista dagen innan helgen.
Jag och min älskade underbara tar en långhelg och spenderar helgen i en svit på en båt.
Egentligen skulle vi åkt för en månad sen, när vi firade 4 år tillsammans, men då var det
körigt på jobbet och det gick inte att få ledigt. Nu, däremot. Nu ska vi vara lediga i tre hela
dagar och bara titta larvigt på varandra och vara kära. Åh. ♥

Gammal bild på våra förälskade händer, lite GIMPad för att få med en kyss också.

Hur kär får man vara. I will always want you ♥

Nu ska jag till jobbet och få dagen att gå snabbt. Ikväll ska jag packa fina kläder.
Puss och hej och sånt!
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback