Målbrottet?

2013-09-21 11:47:10/Permalink/Life of Skalman/
 
Hejhopp lördagsmänniskor!
Tog mig en liten sovmorgon imorse och sov ända till halv tio! Skööönt! Extra skönt för att
jag avslutade min arbetsvecka med att jobba kväll. Kändes lite sådär, speciellt eftersom
mer eller mindre varenda kotte på hela mitt våningsplan gick hem kl 17-ish. Så, där satt jag
för mig själv och längtade hem till fredagsmyset. Menmen! Nu är det helg i alla fall!

Bilder från min morgon: Min misse ville egentligen sova i mitt ansikte.

Men det är svårt att andas då och när jag puttade ner henne blev hon sur och la sig i fotändan istället!

                                    Min frukost! Te i världens sötaste kopp, kvarg och skinkmacka ♥
                              
Jag vaknade dessutom med VÄRSTA målbrottsrösten. Låter som att jag har skrikit oavbrutet i ett dygn,
typ. Eller som att jag blivit en 13-årig kille. Eller, som Stina säger, att jag låter som en mongolid kattunge.
Tack. Åh Tack. ;)
Idag fyller min mamma år, så vi ska till henne och fika, och ge present! Nu ska jag dyka ner i min
garderob och se vad jag hittar! PUSS OCH KRAM!



Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback