Ljudet av ditt hjärta

2013-09-21 20:52:04/Permalink/Life of Skalman/

 
Skriver och skriver, och tänker och drömmer. Tittar på tecknat och tänker "livet kan visst vara Disney".
Känner mig pank, men har det nog bättre än de flesta. Har beställt lite nytt hår i vackra färger,
vill köpa skor som gör att man flyger. ♥ Ljudet av ett hjärta, behöver ljudet av ett annat hjärta.
Tänker att snart kommer hon hem. Bästis. Jag blir helt gråtfärdig av lycka. Men först, ska jag åka till
henne och äventyra. Sen kommer hon hem. Hemhemhem.
Jag dansar. Mest hela tiden. Det är roligt och jag har saknat det mer än jag märkt. Träning.
I like it. När andra på jobbet fikar med kakor och muffins, äter jag kvarg och ett äpple. 'Cause
lördag is the äta-vad-jag-vill-dag, måndagtisdagonsdagtorsdagfredag är äta vad-jag-vill-fast-nyttigt-dagar.
Så, lördagar. DÅ äter jag en kaka eller två. Yes,


Nu ska jag fortsätt skriva. På andra ställen. Och äta Polly. För att det är lördag.
Puss.
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback