It's so fluffy

2013-09-09 19:59:22/Permalink/Skalman Style!/
 
Hej måndagsmänniskor!
Jag hoppas att ni alla haft en bra måndag, trots att det är måndag haha..!


Har faktiskt inte lika mycket träningsvärk idag som jag trodde. Men, jag har träningsvärk ändå.
Bara imorgon kvar nu, sen får jag dansa igen. Amazing.

Idag påminde min kropp mig om att jag är kvinna, och jag har haft så ont i magen att jag har
mått illa. Blä. Men det gick ganska bra att lida sig genom jobbdagen ändå. Har kanonmysiga
kollegor som bjuder på Alvedon och skratt, så att man kan stå ut ♥

När Anastasia var här hade hon med sig min födelsedagspresent. Något försenad, hihi, men
när man inte ses ofta och bor långt ifrån varandra - vad ska man göra!
Presenten visade sig dock vara värd all väntan i världen.
Tröjan som jag trånat efter i flera månader hade hon hittat åt mig. Jag dog lite.
Alltså, hur fin!? My Little Pony, och dessutom hur fluffig och mjuk som helst.
Jag vill aldrig ta av mig den. NEVER! It's so fluffy I could die
 
 
Nu ska jag äta kvällsmat och gosa med min älskling i soffan. Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Den var fin.

2013-09-10 @ 13:02:18

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback