Why can't I turn off the radio?

2013-10-05 11:24:43/Permalink/Life of Skalman/
 
Hello people.
Hoppas veckan gått lika fort för er som för mig. Jag tyckte att jag bara hostade till och sen var
det fredag. Helt fantastiskt, varje vecka borde vara så! Avslutade dessutom arbetsveckan med
att äta på Texas Longhorn med lite arbetskamrater. Det var verkligen supermysigt, och jättegott!
(är typ fortfarande mätt!)

Idag ska jag ta det lugnt. Kanske städa lite, för det behövs. Svärfar var här i veckan och bytte ut
vår dåliga luftvärmepump mot en ny, bra pump. Helt STÖRT vilken skillnad det är i temperaturen
inomhus nu! Absolutely insane. Men. Det blev såklart lite grusigt och skruffsigt på golvet av allt spring
ut och in, med verktyg och så vidare och så vidare, och jag har verkligen inte orkat ta tag i det
i veckan. Helt slut efter jobbet, då jag tror att jag KANSKE har en liiiten förkylning som smyger
i halsen. Blä. Men idag ska dammsugaren fram iallafall!

Anyhow. Ikväll blir det bio med mormor! Vi ska se Monica Z. Myspys ♥
 
 Låtar jag har på hjärnan just nu (vet inte varför, men de har fastnar stenhårt):
 
 
                                                                                             Hejhopp!
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback