Söndag och sådär

2013-11-10 21:22:43/Permalink/Life of Skalman/
 
Jag vet att jag är dålig på att uppdatera. Det händer så mycket och så lite på samma gång.
Just nu: Har ont i magen (som vanligt) och ont i knät - som jag tydligen lyckats paja.
Känns sådääär.

Vi kör väl lite Instagram-uppdate, så ska jag försöka vara lite mer avancerad en annan dag.

Bild från en Malta-strand. It was fabulous.        Örhängen från Malta. Lite mermaidfeelings på dem

Min nyaste peruk. I'm in looove!                              Bitter tjej, jag? Närå.

Min älviga fru och så fladdermusjag.                  En (lite förtidig) julklapp till mig själv! *lycka*
   
 
Så. Jag ska försöka bättre på mitt bloggande. En annan dag.
Nu ska jag fortsätta att ligga i soffan och tycka synd om mig själv. Hejhopp!
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback