Den där tiden

2013-11-20 22:10:46/Permalink/Life of Skalman/
 
 
Hej onsdagsmänniskor.
Hoppas ni inte lider alltför mycket av att jag är mer eller mindre sämst på att blogga just nu.
Har kommit hem från dansen för en stund sen. Fast jag dansar ju inte så mycket nu, för då har jag
arga knän efteråt. Isch. Men det var kul, och snart har vi lite dansuppvisning ^_^
 
Instagram-update då? Okej!

Nytt te! Överkonsumerar detta till tusen, är supergott!  -  Vardagskläder, färgglatt och fluffigt of course!
                 

Vem har sagt att hösten måste vara grå?                   Anja och jag. Sammalikadana. Tvillingaaar ♥
             

Min nya handväska. Yes. It's okey to be jealous..! ♥  Dagens armband. Skrammelsparkleglittermarshmallow.

Sitter nu i soffan och tycker synd om mig själv. Har så ont i magen att jag mår illa.
Älskar "den här tiden på månaden". Blä. Imorgon har jag i alla fall sovmorgon innan jobbet,
så det känns skönt. Sover så dåligt när jag har ont :(

Nu ska jag fortsätta skriva på min julklappslista som jag har börjat med. (Ja, jag tänkte vara ute
i god tid för en gångs skull hehe..!) Har redan en del saker klart för mig! Dock tänker jag inte
börja längta (officiellt) efter julen förrän den första december. Då känns det mer okej haha!

Puss och kram!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Vi ses på söndag! :)

2013-11-21 @ 20:15:50

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback