Trattpussar

2013-05-31 11:14:52/Permalink/Life of Skalman/

Tut!
Min lilla kattbebis var så duktig så hos doktorn igår. Hon är inte så glad över att vara en
trattkantarell just nu dock. Men hon måste ha tratten ett tag till för att hon inte ska peta på såret! 


Ni skulle bara veta hur krångligt det är att pussas när man har en sånhär dum tratt! Men hon är så
duktig, trots att hon fastnar lite överallt och går in i saker. Min plutt

Har precis målat naglarna, lite gräspinnestyle. Så nu känner jag mig fredagssnygg!
 
Men nu måste jag strax dra till jobbet. Jobbar kväll, men sen är det heeelg!
 
 
                                                                    Puss och hej - fredagsglad tjej!
 
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback