Stigusvattenkanna och soool

2013-05-06 21:25:46/Permalink/Life of Skalman/

Alltså... Jag är nog lite kär i min trädgård just nu. Det bli bara finare, och finare överallt.
Anyhow. Idag har jag jobbelijobbat, men också promenerat i solen och tittat på senaste
avsnittet av Vampire Diaries (*Hrrm* Pik till Stina *hrrm*).

Tänkte faktiskt bombardera er lite med ett par trädgårdsbilder idag också. Enjoy!

Min något Stigusfierade vattenkanna. Grööön. ^_^

En av mina, soon to be vackra, blommor. Nyvattnad.

Påsklilja in black and white.

Jag nämnde att det är så vackert med trädgårdsprydnader som lyser när det blir mörkt.
Min älskling kommer hem med dessa söta små ugglor ♥ Är jag kär eller är jag kär!?
 
B-E-A-uuutiful. Nu ska jag äta kvällsmat. Kan inte komma på vad jag vill ha dock...
(I-lands problem frågtecken? "Buhuuu I have too much food") . Menmen.
Vaniljyoghurt har ju aldrig gjort någon besviken! Ni får en liten låt att lyssna på innan jag
går. Har denna på hjärnan just nu, nördade den superdupermycket för massa år sen.
 


                                                                                                        Puss och hej!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback