Söndagsälskare

2013-05-05 21:27:00/Permalink/Life of Skalman/
 
Hejhopp söndagsälskare! Well, jag är det iallafall - söndagsälskare ♥
Idag tog jag en snabbvända till sörping, för att gå lite på marknaden som hade sin sluttamp
i eftermiddag. Längtade lite extra efter min Stigus då, eftersom hon är min bästa marknadsbuddy..!
 
Har även vattnat mina blommor (okej, detta börjar bli nördigt...) och jag fotade lite av det nya
så att ni ska få se! Så, here you go!

En Skalman i min trädgård

Mina jordgubbsplantor!

En planta som kommer SE UT som jordgubbar, MEN - smaka hallon! Iiih I can't wait!

Nya gullvivor.

Och så en fin bild på mina älskade påskliljor


En liten bild på mig till sist. Keps - köpt idag. Mysdress - köpt idag! Fotograf: Min älskling.

Mysdressen är sjuuukt mjuk på insidan och helt fluffig

Nu ska jag och min älskling dricka te! PUSS!
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback