Fredagsmys och modevisning

2013-05-24 20:35:00/Permalink/Life of Skalman/
 
Så HIMLA skönt med fredag ändå! Dock har jag bestämt mig för att jobba lite extra i helgen,
för att hjälpa till eftersom det är lite mycket att göra på mitt jobb just nu. Men det är bara ett par
timmar, så det gör liksom inte så mycket!

Idag tog jag och min älskling en sväng på stan. Jag råkade köpa en superfin tröja på barnavdelningen,
som jag tänker visa er imorgon. Reor in my heart! Bara 75 spänn!
 
Men efter det, så var vi på min lillasysters modevisning. Mycket fina kläder där, och hon har sytt ett par
jättesygga byxor! Here she is, världens snyggaste syrra! (ursäkta mobilbilden, glömde systemkameran!)


Jag hade fler bilder, men av någon anledning så tycker inte blogg.se om mig verkar det som,
så de ville inte bli uppladdade. Sorry!

Nu ska jag bara slappa i soffan med min älskade, och imorgon ska jag hitta på annat.
Då blir det blombilder och annat kul, I promise! See you tomorrow!




Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback