Flower power

2013-05-20 21:24:00/Permalink/Life of Skalman/
 
Hejhopp måndagsglada människor! Idag har varit en riktigt trött dag för mig. Drömde att jag
var hos en galen tandläkare som ville borra bort alla mina tänder = sov ganska dåligt.
Menmen!
Nu tänkte jag visa er lite av allt det vacka i min trädgård! Men allra först något ganska kul. Jag tänkte
att jag skulle fota en lite gosig bild på min största katt, som låg ute på verandan och hade de bra på
hammockens dynor. Lyckades knäppa bilden PRECIS när hon gäspade. När vi sedan var ute så satt
hon så fint att jag tänkte DETTA MÅSTE FÖREVIGAS. Vad gör hon preciiiiis när kameran sa "klick"?
Gäspade såklart haha! Trött katt man har:
Haha hon ser ju helt crazy ut..! Raaaaawwr!

Här kommer först och främst bilden jag lovat er!
Detta är ett av träden på baksidan av min trädgård, precis gränsande till grannens trädgård.
Så himla vackert det är! Jag är nästan lite ledsen på att det inte står liksom I min trädgård. För det
står nästan utanför, mittemellan min och grannens trädgård.

Här är en av min älvor som jag fyndade för någon vecka sen, remember? I love them.

Men, titta vad jag hittade här! En Älskling växer i gräset! Haha ♥

Till sist! Nu är det nära min vänner, snart slår liljorna uuut. I can't wait! För övrigt har jag döpt denna
rosa lilja, till Gustav. Den ser ut som en Gustav, eller hur? ^_^

Gustav, a couple of weeks ago (6 maj). TÄNK VAD SNABBT DET GÅR!
 
 
Så. Slut med bildbombning för idag. Idag har jag, for your information, INTE sprungit. Kände mig
tvungen att vila benmusklerna så att de inte skulle börja dö. Har däremot stått och kört lite med
hantlarna. Förväntar mig träningsvärk i bröstmusklerna imorgon..!

Anyhow, nu blir det te och kvällsmacka! ~hungrig~ Det vore förresten kul om ni kommenterade
lite när när är här. Jag SER ju att ni läser.Skriver jag bra? Är det kul med blombilder?
Är mitt träningssnack dödstrist? Tell me (:
 
                                                                              Puss och slem - en kopp te eller fem.
 
 

Kommentarer
Postat av: aliengirl- life with autism and art

Sv: Tack. Jag ville ha en lite skräckinjagande blogg, men samtidigt som lyser upp i mörkret. :)

Och turkos & svart är en av mina favofärger!

2013-05-20 @ 21:51:17
URL: http://aliengirllouise.blogg.se
Postat av: Elin

Åh tack snälla! =)

2013-05-20 @ 21:55:32
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se
Postat av: Linnéa

Åhh vilken söt katt. Jag vill också ha en.

Svar: Mm jag har två stycken, och vill så himla gärna ha en till haha! Kan inte få nog! :)
Skalman

2013-05-21 @ 19:00:54
URL: http://girlathome.blogg.se/
Postat av: Lena Petersson

Det är svårt att inte gäspa när det finns kameror i närheten :)

2013-05-21 @ 19:37:25
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: marie wisting

hejsan fina katter! Verkar förtjusta när man fotar dom:) ska försöka ta reda på vad växten heter men en lilja av något slag är det säker.

Svar: Haha ja, ska alltid göra massa miner när jag tar fram kameran ^_^
Skalman

2013-05-22 @ 17:49:27

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback