I'll survive it all

2013-03-16 20:31:17/Permalink/Life of Skalman/
 
Sitter och lyssnar lite på Last Guitar (Moa Lignell). Tur att älsklingen försvunnit iväg till sin
bror en stund, för jag kan repeata en låt många gånger innan jag tröttnar. Medan en eller två gånger
räcker för att han ska tycka att jag är knäpp som kan lyssna om och om igen på något hehe!

Det brinner i kaminen, och jag försöker att inte ha så förbaskat ont i magen.
Min kropp är helt crazy förtillfället och det är så jobbigt. Blä.
 
Jag var hos Anastasia nu i veckan. Lite minisemester. It was truly awesome. Jag har
ingen annan i hela världen som jag kan skutta runt på barnavdelningen med, som
vill ha lika mycket där, som jag haha ♥ Bambitröjor for the win.
Very old bild på oss. Från när vi var i Berlin.
 
Ny bild på oss. Jag blir så sjukt lycklig av den här bilden haha. Vi är f*n snyggast i hela världen.
 
Jag ska vara färgglad tills jag dör. När jag blir gammal ska barnen i området kalla mig för
regnbågstanten. Har precis färgat min lugg rosa igen by the way.
(vet inte hur väl det syns på bilden när luvan är ivägen..) Det känns så... Skalman.
                                                           I was born to be pink.

Dumleklubbor. Sjukt underskattat godis. Köpte det igår. Sen kom det grannbarn och en
lillasyster hit. Då tog de slut, så jag fick köpa nya idag haha! ♥
Jag ska nog ta och titta på ett/ett par avsnitt av Charmed nu. Har börjat från början precis.
Det vär himla längesen jag tittade på det, men tycker att det är så så så bra!
Sen ska jag glida runt på ebay och drömma om allt jag ska köpa när jag är rik!
 
Time to go! ~Puss på världen~
 
En färgglad låt to go. (Ja, Anja - jag har den fortfarande på hjärnan...!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väldigt kul att ha dig här. Du får komma snart igen så vi kan gå på barnavdelningarna tillsammans ^_^

2013-04-04 @ 22:04:05

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback