Nytt till håret och annat

2013-06-16 17:57:15/Permalink/Skalmans prylar/
 
                                                                             Yellow!

Nu har jag ätit grillat (vi ÄLSKAR verkligen att grilla - det är så himla gott) och även smällt i mig
massor med jordgubbar. Åååh, så gott det var! Sitter just nu och degar i soffan, har glidit in i paltkoma
och det vill inte släppa riktigt än verkar det haha!

Tänkte att jag skulle visa något nytt jag införskaffat mig från CutenessOverload :

Snyggt hårspänne va? Har två stycken. Finns även i gult, om jag inte minns fel - men jag har bara rosa :)
Finns massa annat fint hos CutenessOverload, så GO, GO, GO check it out!

Det här är något jag har i ett av mina köksfönster. Har nämligen GIGANTISKA fönster där,
så man vill ju gärna ha något vackert där eftersom det syns väl ut.

Några av flaskorna har jag fyndat på loppis, men det finns även ett vin som heter "Relax" som har blå
flaskor, så jag brukar spara dem när jag väl tömt en sådan (eller är någonstans där någon annan tömt
en sån flaska haha!). Det som är bra med dessa är att de är ganska tjocka, vilket gör att även om
(eller snarare NÄR) min minsta katt jagar flugor och tippar ner dem - så går de inte sönder!
Mycket bra, tycker jag!

Nu ska jag försöka ta mig ur den här koman
och gå på flugjakt med min katt. Vi hade dörren öppen
en stund idag och nu har vi insektsinvasion här inne... BLÄ! Så jag ska gå och slå ihjäl inkräktare nu!

Hörs snart igen. Puss och kram - skumbanan ♥
 

Kommentarer
Postat av: ▲ J0Z

sv: ja den va himla söt :D

2013-06-17 @ 20:40:46
URL: http://dopeofjoz.blogg.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback