Nästan-som-fredag

2013-06-05 18:05:12/Permalink/Life of Skalman/
 
Fredag-mitt-i-veckan? Nästan! Imorgon är både jag och älsklingen lediga, nationaldagen till ära!
Det firar vi med lite grillning ute i vår vackra trädgård.

Tänkte att ni SÅKLART vill se mer av allt det vackra runt mitt hus. Här är en buske som precis börjat blomma!
Så himla fina rosa-lila blommor! :) Retade dock upp en geting som jag var tvungen att fly ifrån när
jag stod och fotade. Han gillade uppenbarligen inte att jag.. stod stilla. Eller nått.

Här är en bild tagen på lite närmare håll. Vackert huh?

En halvgammal pussbild på mig och min finaste underbara, fotad i vårt gamla hem.
Han gör mig lycklig varje dag. Everytime we kiss I swear I could fly.
 
Dags att göra sallad till maten! Vi hörs och syns ♥ Byyye!
 
      
 Världens sötaste katt, näst efter mina kattar såklart..:   Pusheen - donutlover.
 

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du hade ingen mp3spelare eller mobiltelefon på dig? De sänder ut vibrationer eller andra elektroniska signaler som getingen uppfattar har jag hört...

Svar: Nae det hade jag faktiskt inte..! Den gillade inte mig ändå haha ^_^
Skalman

2013-06-05 @ 19:00:12
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback