Hej Nationaldagen!

2013-06-06 18:55:53/Permalink/Life of Skalman/
 

Hejhopp alla nationaldagsfirare!
Hur har Skalman spenderat större delen av denna dag, undrar ni! Jo! Hon har städat, haha ^_^

Men jag har såklart varit utomhus lite också, i det vackra vädret. Fotat lite, och struttat runt i min trädgård.


Förresten! Igår när vi grillade så fick vi sällskap av den här lilla sötnosen! ♥
Den var inte ett dugg skygg! Jag lyckades ta ett par riktigt bra bilder. Hur söt som helst!

När jag stod och lagade mat förut hörde jag en JÄTTEsmäll. Jag vänder mig om, och då ligger min fina,
rosa kruka på golvet totalsönder. Dumma katt! Det blir inget godis till Fluff idag, kan jag lova!
Usch, vad ledsen jag blev, jag hade två matchande krukor som jag fått av min mormor - och nu har
jag bara en kvar. Isch. Dumma katt :(
 
Nu håller jag på att blondera min groteska utväxt på luggen! Så att jag kan färga den lila igen och bli snygg :)
Sen blir det till att baka kladdkaka, för det ska jag bjuda mitt team på, på jobbet - eftersom jag ska sluta.
Avskedskladdkaka, helt enkelt!

Menmen, dags att skölja ur blonderingen. Puss på er!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åhh igelkotten<333

Svar: Jag veeeet! :) Så HIMLA söt! ^^
Skalman

2013-06-08 @ 09:11:58
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: curiouscat

Kottis! :)<3

2013-06-08 @ 12:13:43
URL: http://curiouscat.blogg.se
Postat av: Karina

Härliga bilder! :D

Svar: Tackar! :D
Skalman

2013-06-16 @ 16:35:41
URL: http://karinahidalgo.blogg.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback