And so it is

2013-06-22 13:36:07/Permalink/Life of Skalman/
 
..midsommardagen. En röd lördag. Jag tycker att det känns fabulöst att ha varit ledig HELA dagen
igår, och ändå få vara ledig idag OCH imorgon. So happy I could die. (But I won't die of course).

Idag ska jag VILA. Tränade som ett AS igår, bara för att jag hade bestämt mig för att jag fick äta vad
jag ville. Så då överkompenserade jag det med att träna fem gånger så hårt hahaha!
Jag åt inte så mycket konstigt ändå faktiskt, en glass och lite chips och en läsk. När man väl uteslutit
sånt ur sin kost, så blir man inte alls sugen på det på samma sätt längre. Kan få cravings lite random
ibland, typ i tre minuter. Men sen går det över. Det enda som var RIKTIGT gott var glassen.
Oh maj gahd, det var så gott med glass mitt i natten. Namnamnam!

Vore det inte fantastiskt awesome att kunna ladda ner mat? I would be so happy. 

Har ni förresten sett detta? Råkade snubbla förbi den på youtube precis (har dock sett den förut)
och kände ett enormt sug efter att se på Harry Potter-filmerna...
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu sitter jag och pratar med min gräspinne. Skype = världens bästa uppfinning (typ).
Gammal men fantastisk bild på oss. (Från min 18-årsdag.)
No one in this world, knows me the way you know me.

Tror det är dags för mellanmål/lunch nu.. Vi hörs snart igen. Puss och hej!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tildes tjugoandra

sv; Jaaa, jordgubbar = lycka!!

Hahaha fyfan vilken underbar video!!!

2013-06-26 @ 09:48:38
URL: http://tjugoandra.blogg.se
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Tack så jätte mycket! :) Kramisar Carro

2013-07-07 @ 19:20:46
URL: http://quiethell.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback