Söndag, ljuva söndag

2013-07-14 12:54:49/Permalink/Life of Skalman/
 
Hello blogpeople!

Den här helgen har varit så himla fin. (Den är ju inte slut än, men ändå..!)
I fredags blev det lite afterwork och mys i sommarkvällen, med syrran och lite arbetskamrater.
Blev en hel massa dans och fniss, hur fint som helst var det.

Syrran sov över efter utekvällen, och vi tog oss en riktig myslördag. Var ute i solen och promenerade,
grillade och tittade på film. SÅKLART svepte vi även ihop en god fruktsallad
 

Enligt min termometer är det 25 grader ute. Men det är inte så värst soligt, så jag antar att det är
fruktansvärt klibbig värme...? Jag drar mig för att gå ut och känna, känner jag.
Anyhow, ska försöka vara lite kreativ och komma på något kul att göra idag - trots den överhängande
risken för regn! Puss på er!
 
Är, by the way, inne på Dag 4 nu..! Har du börjat än?
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback