Lazy day

2013-07-25 11:45:29/Permalink/Life of Skalman/
 
Hejhopp.
Ligger i soffan och tycker synd om mig själv. Min mage är dum (som den brukar) och jag orkar inte
gå till jobbet och lida mig igenom arbetsdagarna. Så jag är hemma, försöker äta och tittar på
Charmed. YAY.

 


Solen lyser jättefint, och jag ska nog försöka mig på en liten promenad sen. Bara för att få lite
frisk luft. Just nu orkar jag knappt röra mig till köket för att överleva, så det får nog vänta en stund dock.
Pratar lite med min Stigus på Skype, för att må bättre. She's like a mental Alvedon
 
Anyhow.
Vi hörs snart igen. Don't forget to squat lika your ass depends on it!
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback