Jag vet vem jag är när jag är hos dig

2013-07-27 20:46:39/Permalink/Life of Skalman/
 
Vad var det jag sa - Lördagar är fantastiska.
 
Äta kinamat med mormor och morfar.
En liten söt inte-ens-ett-årig flicka satt och vinkade till mig och
"kastade" slängkyssar mot mig mellan tuggorna av sin mat. Så HIMLA söt.
Storhandla och skratta.
Pacmankjol.
Lördagsgodis i en zebrarandig burk.
Ny bok att dyka in i (eftersom sista delen i Starcrossed tog slut på tre dagar).

Dessutom har jag fina mattor hemma.
 Barbapappa!
 
Komma hem och mysa i soffan med The Love of My Life
 Livet kan knappast bli bättre. Thank You God, for life.
 
Nu blir det film, popcorn och mys. PUSS!
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback