Ensam och tyst

2013-01-24 12:38:25/Permalink/Life of Skalman/
 
Ja! Jag tycker synd om mig själv. Jag ligger hemma i min säng och hostar så tårarna rinner.
Huvudet spränger och jag sov väldigt dåligt inatt, eftersom jag hostade så jag nästan kräktes
med jämna mellanrum. Jag slapp dock vända magen ut-och-in.

Det är vid såna här tillfällen någon ska komma hem till en med godis och skräpmat,
och kanske en film. Säga "jag tänkte att du hade tråkigt och att du inte orkar laga mat själv,
so here I am!". Det är sånt jag gör när min vänner är sjuka. Och har jag inte möjlighet att komma
över, så ringer jag och pratar bort ett par timmar med dem. My lovely Stigus har ju tyvärr inte
körkort än, så a phone call is all I get ♥
Min älskling kommer hem efter jobbet , typ vid kl17 skulle jag tro. Jag har varit obevekligt
vaken sen halv sju imorse. Jag börjar dö mentalt.

Jag känner mig också sådär sjuk/morgon-inte-så-vacker.
 
Nahe.. jag borde nog kanske äta någon form av frukost nu. Det blir nog yoghurt.
Är svårt att äta något annat än flytande just nu. Blä. Det är faktiskt lite synd om mig.
 
Puss och hej - hostigt tjej.
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback